Viatge cultural a Madrid

Els passats dies 22, 23 i 24 de març els alumnes del batxillerat humanístic-social dels grups C i D del centre van viatjar a MADRID en una sortida cultural organitzada pel Dept. de Llengua Castellana. Durant els dos dies i mig que els alumnes van gaudir a Madrid es van concentrar diverses experiències.

El mateix dia d’arribada, a la tarda, van participar en una ruta literària que té diverses parades al barri de les Lletres de la capital. L’endemà, al matí, van visitar el Museu del Prado i més tard van assistir a una representació vespertina de l’obra de teatre “Fundamentalmente fantasías para la resistencia” d’Alfredo Sanzol. El darrer dia vam gaudir d’un passeig pel parc del Retiro, vam visitar l’estació d’Atocha i vam fer-nos una darrera foto de record amb la Cibeles de fons.

Aquí us deixem imatges del viatge així com un petit resum de les experiències viscudes.

Més imatges a Google Fotos.