L’INS Gabriel Ferrater al Memorimage

El proper dijous 10 de novembre es pot veure dins la programació del Memorimage de Reus el documental Les dones i els dies (d’avui), protagonitzat per l’alumnat de 2n de BATX d’Arts Escèniques i filmat i editat per l’alumnat de La Casa d’oficis de Creació i Producció Audiovisual de Mas Carandell i dirigit per la Zoraida Roselló.

L’obra s’enmarcà dins el projecte de ciutat Paradigmes, en conmemoració a la figura de Gabriel Ferrater tot i unint els mons educatiu, artístic i social. En aquest projecte transversal va participar la regidoria d’empresa i ocupació, la d’educació, cultura i política lingüística i els centre educatius INS Gabriel Ferrater i Mas Carandell per a fer realitat una obra teatral, dirigida i coreografiada per l’Iban Beltran i l’Anna Pérez.

El documental recull el procés artístic esdevingut arrel de la creació escènica de la peça, presentada el 2 de juny i tanmateix, de manera metanarrativa, n’és un exemple. L’aprenentatge, la vivència i l’art són els denominadors comuns d’allò viscut i filmat per uns joves que valoren molt positivament l’experiència i que es senten orgullosos i orgulloses de formar part del llegat cultural de la ciutat i d’aportar-hi des de les seves intervencions artístiques.

De ben segur que teniu curiositat per veure el documental, oi? Doncs ens veiem el proper dijous al Teatre Bartrina a les 19h, entrada gratuïta!