Estrena del documental ‘Projecte Les Dones i els dies (d’avui)’

El proper dimarts 27 de setembre a les 17h s’estrenarà a la Sala Polivalent del INS Gabriel Ferrater i Soler el documental Projecte Les dones i els dies (d’avui), protagonitzat per l’alumnat de 2n de BATX de les Arts Escèniques del centre i gravat i editat per l’alumnat de la Casa d’Oficis de creació i producció audiovisual i videojocs de Reus.

Aquesta presentació s’emmarca dins el Projecte Paradigmes, una proposta de creació escènica de l’Ajuntament de Reus en la que vam tenir la sort de poder participar el curs passat.

L’alumnat va estar treballant durant els mesos del març al juny amb el director Iban Beltran en una peça de creació coral itinerant basada en poemes de Gabriel Ferrater. Va ser la sisena de les obres escèniques que es van crear i presentar amb motiu de la commemoració de l’any Ferrater. L’estrena, el 2 de juny a Cal Massó, va ser tot un èxit i va posar el punt final al projecte.

L’alumnat de la Casa d’Oficis de creació i producció audiovisual i videojocs va assistir a tots els assajos i els va recollir en gravacions que posteriorment ha editat en format de documental. El resultat el podrem gaudir el proper dimarts 27 al centre, i ho farem en la companyia de tots els participants d’aquest projecte transversal: el director de l’obra teatral, l’Iban Beltran,  el responsable del projecte municipal Benji Gerich, la directora del documental i professora de la Casa d’oficis, la Zoraida Roselló, i l’Anna Guinovart, directora de l’institució.

Us hi esperem!!