Cicle d’Experiències creatives a Projectes artístics

A la matèria de Projectes artístics hem iniciat un cicle de xerrades d’alumnes que van fer batxillerat artístic. L’objectiu és apropar l’alumnat que està començant, amb exalumnes que, seguint amb coherència un recorregut vinculat a les arts, en aquests moments s’estan obrint camí en àmbits professionals diversos. Durant el mes de febrer hem gaudit de les aportacions de l’Helena Cortés i de l’Anna Bieto.

L’Helena Cortés va acabar el batxillerat el 2018. Va estudiar Projectes i direcció d’obres de decoració i també Arquitectura efímera a l’Escola d’Art i Disseny de Reus. Actualment és dissenyadora d’interiors, està estudiant un Grau de disseny i creació digital a través de la UOC i treballa a 1000Arquitectures, un estudi d’arquitectura i gestió.

L’Anna Bieto va acabar el batxillerat el 2016. Va estudiar un Grau de Disseny i comunicació de moda a LCI Barcelona – F.Duce. Actualment és dissenyadora de moda. Treballa tant en projectes propis com per encàrrec. Recentment ha creat amb una altra sòcia, una marca de roba d’ esport, la MAIO BY AB.

El centre d’interès de les xerrades ha estat conèixer de primera mà quins són els processos creatius individuals que realitzen aquestes dissenyadores per arribar a fer realitat els seus projectes, així com l’oportunitat de compartir dubtes, incerteses, curiositats i sobretot ganes de futur.