Visita de l’escriptor Arturo Padilla

El 15 de maig l’escriptor Arturo Padilla va visitar el nostre centre. L’alumnat de 4t ESO va escoltar amb interès la xerrada sobre l’obra Extraños en un aeropuerto i l’autor es va mostrar molt amable i cordial, compartint curiositats sobre el seu llibre. Aquesta conversa va permetre als joves aprofundir en els temes centrals de la novel·la i també fomentar l’interès per la lectura. Per tot això, gràcies Arturo!… Llegeix més»