CFGS – Preinscripció i matrícula: Reclamacions

Presentació de reclamacions al barem provisional dels CFGS

Quan Període de reclamacions Del 14 al 16 de juliol de 2020 (hora límit fins a les 15:00h del dia 16 de juliol de 2020)
Qui pot presentar reclamació? Sol·licitants de preinscripció amb primera opció INS Escola d’Hoteleria i Turisme de Barcelona disconformes amb la baremació.

PROCEDIMENT A SEGUIR (RECOMENAT)

  • Pas 1:
Enviar escrit reclamació i adjuntar documentació justificativa al correu del centre a8044934@xtec.cat
  • Pas 2:
Rebràs un correu com a justificant de recepció de la sol·licitud
 

Procediment NO RECOMANAT / NOMÉS EN CAS EXCEPCIONAL) cita prèvia amb eina corporativa

  • Pas 1:
Sol·licitar cita prèvia per reclamacions al barem provisional dels CFGS en aquest enllaç https://aplicacions.ensenyament.gencat.cat/pls/apex/f?p=CITA_PREVIA:4::::4:P4_TIPUS_CALENDARI,P4_DOMINI:02_CGS,08044934
Condicions:

 

  • Només per realització de preinscripció el temps mínim indispensable.

  • Només es podrà accedir als espais habilitats per realitzar el tràmit.

  • Horari d’atenció al públic: Segons cita prèvia.

CAL ATENDRE OBLIGATÒRIAMENT MESURES DE SEGURETAT

      • Una única persona per sol·licitud.

      • No poden assistir persones de grups d’especial vulnerabilitat.

      • Atendrà les indicacions del personal del centre.

      • En cas de cua, es mantindrà separació mínima de 2 metres.

      • Es rentaran les mans amb solució hidroalcohòlica.

      • Han de portar la documentació preparada.

      • Portar mascareta i guants.