Sortida al Centre Cívic de Torelló

El centre cívic de Torelló, és un centre obert a tothom del poble i on es poden gaudir de diversos tipus d’activitats, com són tallers de costura, dibuix i pintura, cursos d’informàtica i inclús sortides o esmorzars solidaris.

Una de les sortides que han fet els nostres alumnes d’SMX, ha estat la visita del Casal Cívic de Torelló. Aquesta visita està emmarcada dintre d’una setmana de jornades tecnològiques, on els nostres alumnes han participat molt activament amb alumnes i membres d’altres centres i entitats.

En aquesta visita, hem pogut participar de les activitats que hi havia en aquell moment en marxa, com són el curs de dibuix i pintura al oli. També hem aprofitat per fer un mini taller sobre components i muntatge d’un ordinador.

Finalment per acabar la jornada, s’ha dut a terme una taula rodona on la nostra gent gran ens ha explicat la seva experiència professional: a quina edat van començar a treballar, quins tipus de feines feien, quina era la jornada laboral, la relació dels treballadors amb l’empresa, els tipus d’empresaris i empreses que existien, etc.

Va resultar una jornada sensibilitzadora, molt enriquidora i motivadora pels nostres alumnes, on se’ls va encoratjar a continuar amb els estudis i aprofitar les oportunitats que avui en dia existeixen.