Jornades Tecnològiques (Visita Eina)

Un grup d’alumnes de l’entitat Eina ens va visitar el passat 17 de desembre. Eina és un servei de formació i inserció laboral per a persones amb discapacitat intel·lectual. Pertany a l’associació Sant Tomàs que és al carrer Sot del pradals 7 de Vic.

Durant aquesta jornada, els alumnes d’Eina van poder visitar les nostres instal·lacions, així com participar de les activitats planificades dintre del curs. En aquest cas van poder assistir com a públic a un parell de xerrades/presentacions sobre seguretat informàtica que van fer els nostres alumnes de SMS (Sistemes Microinformàtics i Xarxes).

També van participar d’un taller de muntatge i desmuntatge d’ordinadors, on van veure quins són els components d’un ordinador, quines funcionalitats tenen i com es relacionen entre ells.

A l’institut Cirviànum de Torelló, col·laborem amb entitats de caràcter social, perquè estem compromesos en la societat i la formació dels seus ciutadans.