Enquesta Deskcohort

Benvolgudes famílies,

Des de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya, amb el suport del Departament d’Educació, inicien la segona onada del projecte Deskcohort (la primera es va realitzar el curs 2019-20). Aquesta enquesta tracta sobre qüestions relacionades amb l’adolescència i la salut. Ens demanen la col·laboració als centres de secundària de la Catalunya central.

Consisteix en una enquesta telemàtica que s’administra a l’alumnat de 2n d’ESO, 4t d’ESO, Cicle Formatiu de Grau Bàsic, 2n de Batxillerat, i darrer curs dels Cicles Formatius de Grau Mitjà. L’enquesta és passada directament per personal de la UVic.

La participació és voluntària, i encara que accepteu ara, sempre podeu donar el vostre fill/a de baixa de l’enquesta.

Us adjuntem el full de consentiment de les famílies. En cas que autoritzeu que els vostres fills/es hi participin, caldria entregar el full signat als tutors/es abans del 15 de desembre (des de tutoria, s’ha entregat el full en paper a tot l’alumnat).

Moltes gràcies per la vostra atenció.

A continuació podeu descarregar més informació sobre el projecte i a corresponent autorització que caldria signar en format .docx i en pdf.