Jornades

La formació professional en modalitat dual, dóna un gir molt important a la formació professional tradicional. On abans teníem tres entitats amb poca relació com són centre educatiu, empresa i alumnes, ara tenim tres entitats que necessiten relacionar-se d’una manera més estreta.

• L’alumne es converteix en el veritable protagonista del seu aprenentatge esdevenint aprenent a l’empresa i alumne al centre educatiu.
  • L’empresa incorpora a la seva plantilla alumnes motivats amb ganes de treballar al sector que sempre han desitjat.
  • Els centres educatius, estableixen vincles i creen sinergies amb les empreses col·laborant d’una manera més propera i oferint uns serveis personalitzats.

Informació de la jornada:

Dilluns 25 de gener de 2021, a partir de les 16:00

FP DUAL, l’eina fonamental per incrementar la productivitat, competitivitat i rendiment d’empreses, alumnes i centre educatiu.

Desenvolupament de la jornada:

• Benvinguda i presentació
  • Taula rodona: quin és el paper de l’empresa?
  • Taula rodona: com és l’experiència que viuen els alumnes?
  • Taula rodona: aspectes acadèmics i inserció laboral.
  • Comiat i agraïments.

La jornada es retransmetrà en directe pel canal youtube del centre i quedarà enregistrada.

Per més informació us podeu adreçar a fpdual@cirvianum.cat