Software iEduca, amb l’objectiu de facilitar la gestió docent i la comunicació entre el centre i les famílies.

Enguany l’Institut Cirviànum, amb la col·laboració de l’AMPA, ha adquirit el software iEduca, amb l’objectiu de facilitar la gestió docent i la comunicació entre el centre i les famílies.

En els documents adjunts hi trobareu informació per poder-hi accedir des d’un ordinador, des d’un telèfon mòbil o des d’una tauleta, amb l’aplicació ieduca tokapp. Des del centre hem enviat un correu electrònic a les famílies, amb les dades necessàries per poder-hi accedir. Quan des del web o des de l’aplicació tokapp us demanin el centre educatiu, heu de buscar Ins Cirviànum.

Pel qualsevol informació podeu trucar al telèfon de l’institut 938594841, o enviar un correu electrònic a iescirvianum@xtec.cat.

Us proporcionem diverses guies d’ús, per tal de facilitar-vos l’adaptació a l’ús d’aquesta nova plataforma.

EL 3 D’OCTUBRE COMENÇARAN LES OBRES DE MILLORA DE LA CARRETERA BV-5224 ENTRE EL CARRER PROGRÉS I LA VARIANT

La presentació del projecte va anar a càrrec del diputat d’Infraestructures Viàries i Mobilitat, Jordi Fàbrega, acompanyat de l’alcalde de Sant Vicenç de Torelló, Èric Sibina, el tinent d’alcalde de Torelló, David Forcada, la tinent d’alcalde de Sant Pere de Torelló, Griselda Castells i el director de l’IES Cirvianum, Jesús Calonge.… Llegeix més»

Inici Curs ESO 2018-19

Inici Classes per l’ESO, es trobaran els diferents grups al pavelló, i els recollirà el tutor i els portarà a la classe assignada on els farà la presentació de curs i horari; després del primer esbarjo s’iniciaran les classes en l’horari normal.

Èxit en la participació dels alumnes dels cicles d’informàtica de l’Institut Cirviànum en el CatSkills 2018

Enguany, alumnes dels cicles CFGM Sistemes Microinformàtics i Xarxes i  del CFGS Desenvolupament d’Aplicacions Web, de l’Institut Cirviànum, han participat en el CatSkills 2018, aconseguint molt bona classificació en la general, per poc no hem estat campions, però felicitem a:
Sergi Novo per conseguir la segona… Llegeix més»

Camí de Sant Jaume 2018

Els alumnes de 4t d’ESO de l’Institut Cirviànum estan caminant aquests dies un tram del cami de Sant Jaume, en la imatge, hi teniu l’enllaç a l’àlbum amb les fotos que ens han fet arribar.