DOCUMENTACIÓ GESTIÓ COVID CURS 21/22

A continuació trobareu diferents documents que necessitem que reviseu i signeu per la correcta gestió del protocol marcat pel departament d’educació.

CONCEPTE

FITXER (CLICK PER DESCARREGAR)

AUTORITZACIÓ PROCEDIMENT GESTIÓ DE CASOS COVID-19

DECLARACIÓ RESPONSABLE (MAJORS D’EDAT)

DECLARACIÓ RESPONSABLE (MENORS D’EDAT)

REQUISITS D’ACCÉS AL CENTRE EDUCATIU

ARRENCA EL PROJECTE ÒPERA AL LICEU

La setmana passada, el professorat de l’Institut implicat en el projecte al Liceu “El monstre al laberint” va assistir a les sessions de formació per preparar la feina amb l’alumnat. Aquest any, en què hi participem per primer cop, hi actuarà l’alumnat de 4t d’ESO i de 1r de Batxillerat que fa arts escèniques. És també un projecte de centre, que girarà al voltant de la immigració. Al Liceu, l’alumnat treballarà amb professionals de l’escena (directors, actors, músics, cantants, etc.), seguint un pla de formació que començarà al setembre i acabarà amb l’estrena de l’espectacle el mes de març del 2022 al Liceu. Arranquem d’aquesta manera el primer curs del Batxillerat artístic al Cirviànum. Estem segurs que serà un projecte transformador.

Premi al Millor Treball de Recerca “El Cabrerès” 2021. Musicament, de Duna Costa Puigví

Dos treballs es reparteixen el Premi al Millor Treball de Recerca “El Cabrerès” 2021.Els dos treballs guanyadors són: La sostenibilitat en el món del boví de llet, de Lluc Solé i Casals (de l’Esquirol i alumne de La Salle Manlleu) i Musicament, de Duna Costa Puigví (de Sant Pere de Torelló i alumna de l’Institut Cirviànum de Torelló). Moltes felicitats Duna!… Llegeix més»

Ruta pel camí Vora Ges

El darrer dia de curs l’alumnat de 3r d’ESO va fer una ruta pel camí Vora Ges fins la piscina de Sant Pere de Torelló, acabant amb un bany refrescant sota la pluja a la piscina.