El centre romandrà tancat fins nou avís

El Departament d’Educació ajorna la preinscripció escolar

El Departament d’Educació ha decidit ajornar la preinscipció escolar del segon cicle d’infantil, primària i secundària fins que es pugui garantir la seva realització en condicions de normalitat.

Ens en sortirem

El professorat de l’Institut Cirviànum, amb l’ànim d’animar-vos i donar força en aquests dies de confinament, volem transmetre amb aquest vídeo, el valor i la importància de quedar-nos a cada. Ens en sortirem.

Educació activa un pla d’acció per garantir l’aprenentatge en línia de l’alumnat i acompanyar els docents i els centres en l’ús de les eines digitals

El Departament d’Educació activa a partir d’avui el “Pla d’Acció: Centres Educatius en Línia”, per tal de garantir l’aprenentatge en línia de l’alumnat, i al mateix temps acompanyar al professorat i als centres en l’ús de les tecnologies digitals. Aquesta iniciativa es posa en marxa… Llegeix més»