CAMPIONS A CATSKILLS PER 2a VEGADA CONSECUTIVA!!! SKILL 17 – PROGRAMACIÓ WEB

Bona nit,

Catskills és un campionat biennal de Catalunya de formació professional on els alumnes d’ensenyaments professionals d’arreu del territori català competeixen en 38 oficis (skills) relacionats amb els estudis que estan cursant.

El passat divendres 14 d’abril es va celebrar la competió corresponent a l’skill 17 de desenvolupament d’aplicacions web a l’Institut Tecnològic de Barcelona. Aquesta skill és una de les que treballem a l’Institut Cirviànum a través del cicle formatiu de grau superior de desenvolupament web, per tant, vam participar amb dos alumnes que actualment estan cursant ja el 2n curs del cicle formatiu: Paulo Andre Fraga i Genís Berengueras. Els dos alumnes, van estar acompanyats pel seu professor i tutor Héctor Ortiz.

La competició va girar al voltant de la programació d’un espai web relacionat amb la gestió i el consum d’aigua. Els dos estudiants van fer una feina brillant. En Genís Berengueras va alçar-se amb el primer premi de la competició que li permetrà, el proper mes de gener, participar a Spain Skills representant a Catalunya en la seva especialitat.

Us deixem algunes fotos de la jornada!

FELICITATS!!!!