P1- Introducció a les Xarxes . Principis de funcionament de les xarxes

Què és un sistema de comunicació? Quins elements en formen part? Com es codifica la informació per poder enviar-la? Què és el codi binari? Quines tècniques existeixen per transmetre informació?

Totes aquestes preguntes i més, són les qüestions que s’han de plantejar els nostres alumnes de primer del cicles Sistemes Microinformàtics i Xarxes.

Al mòdul 5 Xarxes d’Àrea Local, treballem per projectes amb metodologia ABP combinat amb les flipped classroom. L’alumnat té al seu abast una sèrie de recursos que han d’estudiar a casa i al centre duem a terme treballs i tasques més pràctiques on es resolen dubtes tant teòrics com pràctics.

El resultat a obtenir del projecte, consisteix a desenvolupar una memòria digital del projecte on es mostrin tots els continguts treballats, a més s’han de fer les presentacions de cada projecte a la resta de companys.

Aquí teniu uns exemples de les memòries desenvolupades:
Introducció a les Xarxes
Introducció a les xarxes locals