Jornades Tecnològiques (Visita Centre Cívic)

El passat 16 i 18 de desembre, els alumnes del centre cívic de Torelló ens van visitar per compartir un matí d’aprenentatge i experiències amb el nostres alumnes de cicles formatius de grau mitja d’informàtica.

La jornada va consistir en fer una visita a les instal·lacions del Cirviànum. Es va començar per fer una visita a la primera planta, passant pels departaments, aules d’informàtica, aula d’idiomes i diversos laboratoris. Es va continuar pel passadís de Batxiller i altres departaments per passar a la planta baixa on van recórrer les aules d’ESO. També van poder veure les noves instal·lacions del cicle formatiu de perruqueria i cosmètica capil·lar. Finalment van poder accedir a totes les aules de cicles formatius on finalment es van quedar a una d’elles.

Els alumnes de primer de SMX (Sistemes Microinformàtics i Xarxes), els van acompanyar fent-los una classe a la carta sobre les xarxes socials. Temes com donar d’alta un nou compte de correu, donar-se d’alta al Facebook, continuar per Instagram i Tweeter, i acabar amb aplicacions divertides com SnapChat.

L’ambient que es respirava a l’aula i l’esperit de treball, es podia palpar a cada moment. Fou un matí d’aprenentatge i transferències entre generacions ple d’il·lusió i ganes de treballar.