Felicitats Arnau per guanyar al Catskills!!!!

Catskills és un campionat de Catalunya de formació professional on els alumnes d’ensenyaments professionals d’arreu del territori català competeixen en 38 oficis (skills) relacionats amb els estudis que estan cursant.

El passat 21 d’abril es va celebrar el campionat d’una de les “skills” que es treballen a l’Institut Cirviànum: Programació Web. La inscripció està limitada a un alumne per centre, i l’Institut Cirviànum de Torelló va presentar a l’alumne Arnau llopart del cicle formatiu de grau superior de Desenvolupament d’Aplicacions Web acompanyat pel professor Hèctor Ortiz del mateix cicle.

Aquest any, degut a la situació de pandèmia no ha estat possible celebrar la competició de forma presencial com és habitual, però la tecnologia ha permès que es fes de forma telemàtica.

L’Arnau, va haver d’enfrontar-se al disseny d’una aplicació Web que permetés gestionar events d’un Ajuntament. Tant l’espai web com la posterior defensa de la feina que havia realitzat el van permetre alçar-se amb el primer premi de la competició que li permetrà, properament, participar a Spain Skills representant a Catalunya en la seva especialitat. A més, va estar premiat amb un xec de 100€ en compres on-line.