42a edició Premi Coca-Cola de Relat Breu de Catalunya.

Aquest dissabte, 16 de març, l’ Institut Cirviànum ha acollit novament els participants a la 42a edició Premi Coca-Cola de Relat Breu de Catalunya. En aquesta ocasió han estat 69  els alumnes de la comarca que han escrit un relat que havia d’ incloure de forma literal la frase proposada pel Departament d’ Ensenyament de la Generalitat de Catalunya. La frase, de Joan Brossa era: “Tinc la riquesa de no voler ser ric”. Del nostre centre han estat 11 els alumnes de 2n d’ ESO que hi han participat. Els desitgem molta sort.

El proper dissabte, 23 de març es farà l’ edició del concurs en castellà.