Els alumnes de 4rt d’ESO han fet dos grans murals conjunts reproduint 2 pintures catalanes de l´Art Romànic.

A l´optativa de vip de 4rt d´eso els alumnes han fet dos grans murals conjunts reproduint 2 pintures catalanes de l´Art Romànic.:

• EL PANTOCRÀTOR de l´absis de l´església de Sant Climent de Taúll a la Vall de Boí.
  • ESCENA DE LA VISITACIÓ del frontal de l´altar del Monestir de Sta. Maria de LLuçà a Osona.

d´aquesta manera han pogut observar les característiques i la funció d´aquest estil pictòric.

En l’enllaç de la imatge, hi teniu les fotos del procés.