Preinscripció ESO curs 2019-20

Posem a la vostra disposició la informació sobre la preinscripció d’ESO pel curs 2019-20. Podeu descarregar el document aqui.

Sol·licitud amb suport informàtic: El codi de centre de l’Institut Cirviànum és el 08058404

Imprescindible:

• IDALU: Identificació de l’alumne, us es facilitaran al centre on ha estat matriculat durant el curs 2018-2019.
  • Correu electrònic: on es rebran les notificacions en relació a la vostra sol·licitud de preinscripció.
  • Necessitareu el codi de centre d’on el vostre fill o filla fa 6è de primària
  • El codi de centre de l’Institut Cirviànum és el 08058404

Imprimir la sol·licitud de preinscripció.

Signar el document imprès.

Adjuntar documentació.

Presentar-ho tot al centre sol·licitat en primera opció

Documentació:

• Original i fotocòpia del llibre de família: plana dels pares i del fill o filla que es preinscriu.
  • Original i fotocòpia de la targeta sanitària de l’alumne/a
  • Original i fotocòpia del DNI de la mare, pare o tutor legal
  • Original i fotocòpia del DNI de l’alumne/a si en té o és major de 14 anys
  • Si l’adreça que apareix al DNI de l’alumne, mare, pare o tutor legal és diferent a la que consta a la sol·licitud de preinscripció, heu de presentar un volant de convivència que us facilitaran a l’Ajuntament de la població on residiu, on apareguin tots els membres de la unitat familiar.

Criteris complementaris a l’efecte de barem:

• Certificat germans a primària
  • Família nombrosa o monoparental. Si no es disposa del carnet definitiu, aportar el certificat provisional.
  • Renda garantida.
  • Carnet de disminució