Concurs de postals de Nadal
22/12/17

El 13 de desembre per la tarda, van venir alumnes de l’Institut Can Peixauet, acompanyats per l’ Olga, professora de biologia de l’Institut i alguns exalumnes del nostre centre, l’Escola Sant Just. Ens va donar molta alegria tornar a veure’ls, ja molt grans, tant especials… Llegeix més»
Com cada any els alumnes de 4t d’ESO de l’optativa de Dibuix Artístic han participat en el concurs Pinta La Marató dins de LA MARATÓ DE TV3.
Aquí podeu veure imatges del procés de creació d’aquests murals i el seu resultat.
Ha estat… Llegeix més»
Els alumnes de 2A BTX hem participat en una exposició interactiva al CCCB sobre el canvi climàtic i la fi del món tal com el coneixem. Hem entrat en vuit instal·lacions on s’explora el planeta actual i els futurs possibles signades per vuit col·lectius d’artistes,… Llegeix més»
Els alumnes de tercer hem visitat el port de Barcelona per estudiar la importància del tràfic marítim en el comerç actual. Pujar a un ferri de la companyia Grimaldi i seguir un itinerari guiat per tot el vaixell, des de l’espai destinat a la càrrega… Llegeix més»
Els alumnes de 1r d’ESO hem visitat la biblioteca Can Peixauet. Allà la directora ens ha explicat la història de la biblioteca, ens ha ensenyat les instal·lacions (també les que normalment no es visiten) i ens ha fet saber quins serveis prestaven. Ah! I els… Llegeix més»
Els dies 10 i 17 de Novembre els alumnes de 2n d’ESO vam realitzar la sortida “Montjuïc – Caixaforum” organitzada pel departament d’Ed. Visual i Plàstica.
Primer, vam conèixer l’espai de l’exposició de Montjuïc on vam estudiar i completar un dossier sobre els edificis arquitectònics que allà es troben. El… Llegeix més»
El 15 de novembre, va tenir lloc l’activitat “La Ciència en primera persona”, emmarcada a la 22a Setmana de la ciència. Els alumnes de Biologia de 1r i 2n de batxillerat vam gaudir de dues conferències a la biblioteca Salvador Cabré.
La primera, a càrrec… Llegeix més»

Divendres, 10 de novembre, els alumnes de tercer d’ ESO vam anar a veure una obra de teatre, anomenada Camins forçats al teatre Sagarra.
Aquesta obra era especial perquè forma part del FITI (Festival Internacional de Teatre Integratiu de Santa Coloma de Gramenet) que cada… Llegeix més»
El passat dia 10 de novembre els alumnes de 4t vam fer una excursió al Parc Natural de Sant Llorenç de Munt, a on vam practicar dues activitats esportives: l’escalada i el trekking.
A les 8 hores ens vam reunir tots a la porta de l’institut… Llegeix més»