Camins Forçats (FITI 2017)

Divendres, 10 de novembre, els alumnes de  tercer d’ ESO vam anar a veure una obra de teatre, anomenada Camins forçats al teatre Sagarra.

Aquesta obra era especial perquè forma part del FITI (Festival Internacional de Teatre Integratiu de Santa Coloma de Gramenet) que cada dos anys porta a Santa Coloma obres representades per actors amb discapacitats. La que vam anar a veure, Camins forçats, la interpretaven persones amb una paràlisi cerebral. Tractava sobre la crisi dels refugiats de Síria i sobre les seves dificultats que tenen aquestes persones per arribar a Europa i al nostre nivell de vida.

En general, va tenir un gran èxit, ja que als alumnes els va conmoure la històra i els va agradar molt. Nosaltres la recomanem a tots els públics.

Mario Diez i Gisela Soria, 3.5