IX Edició de la Jornada Esportiva Solidària-Canet 2022

Benvolgudes famílies,

Us informem que el dia 24 de maig se celebrarà a l’institut la IX Edició de la Jornada Esportiva Solidària–Canet 2022. L’objectiu d’aquesta proposta és oferir a l’alumnat una experiència pedagògica que permeti interioritzar i desenvolupar valors per aprendre a viure i conviure a través de la pràctica de l’esport.

El desenvolupament de la Jornada serà el següent: de 8 a 8.55h, mentre l’alumnat de 1r de batxillerat prepara el material, l’alumnat d’ESO farà classe amb normalitat. A continuació, la Jornada Esportiva es realitzarà en horari especial (de 9 a 13:30h). L’institut, de tota manera, romandrà obert des de les 8 fins a les 14:30h, en l’horari habitual.
L’alumnat es distribuirà en diferents equipaments esportius del municipi. A les 9h, a la classe que correspongui, el professorat farà la presentació de l’activitat, es passarà llista, s’explicarà la distribució i l’organització de la jornada i es durà a terme al pati la seva inauguració.
L’alumnat de 1r de batxillerat participarà en l’organització de l’esdeveniment. L’assistència a l’activitat és obligatòria i avaluable. Cal que l’alumnat porti roba adequada per a la pràctica d’activitat física.

Seus de les competicions:
• 1r ESO: Institut.
• 2n ESO: pavelló municipal.
• 3r i 4t ESO: segons l’ esport (Club H2O, pistes municipals d’atletisme, platja, passeig marítim i camp de futbol municipal).

Us recordem que una de les finalitats de l’esdeveniment, la recollida d’aliments, és de caràcter solidari. El recapte es donarà al Banc d’Aliments Municipal. Trobareu més informació a la web del centre.

Restem a la vostra disposició per a qualsevol dubte o consulta. Aprofitem l’ocasió per enviar-vos una cordial salutació.

Canet de Mar, 16 de maig de 2022

Amb la col·laboració de