AEE IES Banús: Recepció a l’Ajuntament G. Rítmica + Horaris 4ª jornada (29, 30 de novembre i 1 desembre)

La secció de Gimnàstica Rítmica de l’AEE IES Banús va ser rebuda la setmana passada per la Regidora d’Esports a l’Ajuntament de Cerdanyola en un acte de reconeixement pels èxits esportius aconseguits la passada temporada.

Un nombrós grup de gimnastes van participar, rebre un obsequi municipal i escoltar els discursos de seva entrenadora Esther Domingo, de la directora de l’Institut Banús, Mª José Blasco i de la regidora d’Esports Laura Benseny, animant-les a seguir treballant per continuar evolucionant.

Enhorabona!!

Aquí podeu veure la nota de premsa de l’Ajuntament i al final de l’article podreu veure les fotos de l’acte.

Us informen dels horaris de la 4ª jornada de competició

LLIGUES COMARCALS DE FUTBOL SALA  I   VOLEIBOL

CATEGORIA JORNADA 4 EQUIP LOCAL EQUIP VISITANT HORA ENTRENADOR/A
INFANTIL-A 30/11/2018