PROJECTE “BUSCANT UNA NOVA VIDA”, ALUMNES DE 2n d’ESO

Els alumnes de 2n d’ESO, des de les assignatures de visual i plàstica i educació emocional, i seguint el projecte “Buscant una nova vida”, vam assistir a una xerrada que es va fer a la sala d’actes de la biblioteca del poble. En aquesta xerrada, refugiats acollits a l’alberg de Berga ens van explicar la seva pròpia experiència viscuda. Va ser una xerrada molt emocionat i molt emotiva perquè els alumnes van rebre la informació des d’una perspectiva real, directe i també una mica dura.

Seguint amb aquest projecte, hem preparat una trobada amb les persones refugiades que estan acollides a l’alberg de Berga el proper 3 de maig de 2018. L’activitat consistirà en anar a Berga i un cop allà fer una ruta guiada per llocs emblemàtics de la ciutat i altres activitats de coneixença amb les persones refugiades. Les activitats es duran a terme a càrrec de la Creu Roja de Berga.

Trobareu un vídeo amb imatges sobre la xerrada al a biblioteca clicant el següent enllaç: