Revista SANT JORDI AL DIA

Els alumnes de 3r d’ESO de l’Institut Escola Sant Jordi us presenten la revista Sant Jordi al Dia, una revista innovadora fruit de l’esforç col·lectiu dels alumnes de la matèria d’Escriptura Creativa. A la revista trobareu articles relacionats amb el nostre centre i la nostra població. Esperem que us agradi.

II Jornada Literària

Aquest dijous 20 d’abril, a partir de les 3 de la tarda, tindrà a lloc la II Jornada Literària a primària en motiu de la celebració del dia de Sant Jordi. Per veure tota l’oferta de contes, rondalles i altres històries clica la foto!

L’ESCOLA DEL DEMÀ

👫 Som l’escola del demà, som aprenentatge entre iguals 👫 Un dels avantatges de formar part d’un Institut Escola, és que tens alumnes des de I3 fins a ESO. Això ens permet programar activitats amb alumnes de diferents edats. Aquesta interacció entre infants i adolescents, desperta l’aprenentatge d’uns i altres des d’una relació d’igualtat, de tu a tu. Hauríeu de veure la relació que es crea quan per exemple, els més grans llegeixen contes als més petits!

🤝 Som l’escola del demà, som codocència 🤝 Co..què? La codocència consisteix en tenir dos docents a la mateixa aula per tal d’oferir un tracte més personalitzat a l’alumnat. A l’IE Sant Jordi som molt conscients que no tots aprenem al mateix ritme i creiem fermament en una escola propera, on l’alumnat i el professorat es relacionin amb un ambient de confiança.

🔎 Som l’escola del demà, som l’alumnat al centre de l’aprenentatge 🔎 A l’IE Sant Jordi treballem l’autonomia dels alumnes i potenciem les intel·ligències múltiples. No a tots els alumnes els interessa el mateix o són bons en els mateixos àmbits. Per això, cada tarda, treballem amb ambients que els permeten desenvolupar els seus propis interessos en diferents espais (artístic, matemàtic, lingüístic…) i potenciar la seva autonomia.