“Banyoles Bike” CFGM Guia en el medi natural i de temps de lleure

VEGEU VÍDEO

L’alumnat del Guia en el medi natural i de temps de lleure de l’Institut Agustí Serra ha realitzat una sortida tradicional a les Terres Gironines, explorant les comarques del Gironès i el Pla de l’Estany amb BTT.

Durant tres dies, han tingut l’oportunitat de conviure en un entorn idíl·lic mentre pedalejaven pels camins locals. Aquesta experiència proporciona una gran oportunitat per a l’aprenentatge pràctic i la cohesió de grup, ja que tant l’alumnat com el professorat han compartit aquesta vivència en un entorn natural preciós. Aquests tipus d’activitats poden ser molt enriquidores per als estudiants, perquè els ofereixen la possibilitat de connectar amb la natura i entre ells, mentre aprenen noves habilitats i gaudeixen de l’activitat física a l’aire lliure.