Avaluació i millores

AVALUACIÓ

L’EDC s’avaluarà de forma periòdica, revisant objectius i activitats planificades per tal de determinar el grau d’assoliment, i si és necessari modificar els objectius, les actuacions o la temporalització. És a dir, al llarg de tot el procés d’implementació de l’EDC, s’aniran recollint dades vinculades amb les actuacions per valorar en quin grau es compleixen les expectatives d’assoliment.

Per fer-ho s’han establert uns indicadors d’assoliment per les diferents activitats, així com pels objectius.

Cada curs escolar es farà la valoració dels resultats, i s’aniran fent les adaptacions que es considerin adients per garantir que la nostra escola va construint i consolidant l’estratègia digital. Per tant, a partir del curs 2022-23 anirem incorporant en aquesta pàgina les dades que es vagin recollint, i les valoracions fetes per tota la comunitat educativa.

Quan l’EDC arribi al final de la planificació, caldrà realitzar una nova diagnosi per actualitzar-la i actualitzar els objectius, actuacions en funció de les noves necessitats.

ACCIONS PER AVALUAR

1- MECANISMES PREVISTOS Avaluació (Informe generat per l’App i actes acta de la reunió on es revisaran les actuacions acomplertes respecte a les previstes en les fitxes d’activitats).

2- PROCÉS A SEGUIR – L’equip directiu, la coordinació pedagògica i la comissió digital duran a terme del procés a seguir. S’actualitzarà l’EDC, modificant-la  en cas que es cregui necessari.

3- REVISIÓ DE LES ACTIVITATS PLANIFICADES.

4- DETERMINAR EL GRAU D’ACOMPLIMENT DELS INDICADORS.

5- REVISAR ELS OBJECTIUS I EL GRAU D’ACOMPLIMENT.

AVALUACIÓ CURS 22-23

A – Descripció del procés d’avaluació contínua i anual per seguir i modificar l’EDC (Estratègia digital de centre) si és necessari.

B – Mecanismes i recursos d’avaluació.

C – Evidències de les activitats que ja s’han dut a terme.

Objectiu 3: Millorar la competència digital docent.

Activitat 3.1: Desenvolupament de la FIC

Objectiu 4: Elaborar el Pla d’acolliment digital del centre.

Activitat 4.1: Elaboració i difusió del Pla d’acollida dels docents.

Activitat 4.2: Elaboració i difusió del Pla d’acollida dels alumnes.

Activitat 4.3: Elaboració i difusió del Pla d’acollida de les famílies