Resenyes de la “Biblio”

Mentira, de Care Santos
El amor no siempre nos coloca. Aunque puede ser muy bonito, a veces nos aísla. Xenia siempre ha tenido buenas notas, porque su ilusión es estudiar Medicina, pero se ha enamorado de un fantasma de Internet que le da datos falsos. Éste… Llegeix més»

Activitat TEI de cohesió per parelles de 1r i 3r d’ESO

Els alumnes de 1r i 3r d’ESO han dut a terme la 2a activitat de cohesió de les parelles TEI. L’activitat ha estat organitzada i supervisada pels alumnes del CFGM de Guia de medi natural i temps de lleure.
Continuem… Llegeix més»

Activitat TEI de cohesió per parelles de 2n i 4t d’ESO

Els alumnes de 2n i 4t d’ESO han dut a terme la 2a activitat de cohesió de les parelles TEI. L’activitat ha estat organitzada i supervisada pels alumnes del CFGM de Guia de medi natural i temps de lleure.
Continuem… Llegeix més»

Fira FP Sabadell 2024

Els passats dies 6, 7 i 9 de març va tenir lloc la Fira de l’FP al recinte Firal de Sabadell, on l’Institut Agustí Serra i Fontanet, un any més, hi va ser present.
L’esdeveniment va unir al mateix recinte molts… Llegeix més»

Jornada “Els valors en l’esport” als PFI

El passat dimarts 27 de febrer va tenir lloc a l’institut la I Jornada Esportiva de la Xarxa 7 Vallès Occidental emmarcada en el Projecte Esports dels Programes de Formació i Inserció (PFI).
El Projecte “Valors en l’esport” sorgeix de… Llegeix més»

Visita de batxillerat al Sincrotró Alba

El passat 19 de febrer una gran part de l’alumnat de 1r i de 2n de batxillerat científic i tecnològic va tenir l’oportunitat de visitar les espectaculars instal·lacions del sincrotró Alba.
Un sincrotró és un aparell que aconsegueix que partícules microscòpiques com els… Llegeix més»

Batxillerat va al teatre a veure “La plaça del Diamant”

El 22 de febrer l’alumnat de 1r i de 2n de Batxillerat van gaudir de l’adaptació teatral de La plaça del Diamant, una de les lectures obligatòries, al teatre Poliorama de Barcelona.
Els actors i les actrius van encarnar perfectament els trets característics de la personalitat… Llegeix més»

Cicle Formatiu de grau Superior de Màrqueting i Publicitat a Ràdio Sabadell

Autora: Beatriz Gómez
L’alumnat de primer curs del Cicle Formatiu de grau Superior de Màrqueting i Publicitat ha visitat recentment les instal·lacions de Ràdio Sabadell.
En Sergi Garcés va ser el responsable de guiar la visita i explicar a l’alumnat tot… Llegeix més»

Dia Internacional de les Dones

Autores: Comissió XL. 8 de març de 2024
Aquesta setmana i la vinent celebrem el  8 de març, Dia Internacional de les Dones, que es reconeix des del 1910, quan les sufragistes lluitaven pels seus drets democràtics, i que va ser oficialment reconegut el 1977 per… Llegeix més»

8 de març a la BIBLIOTECA

8M a la BIBLIOTECA
El 8 de març es commemora el Dia Internacional de les Dones treballadores. Des de la biblioteca de l’Institut Agustí Serra i Fontanet volíem recordar que posem especial cura en la difusió de temàtiques feministes, al “Racó lila“ i de llibres escrits per autores… Llegeix més»

Taller de reciclatge d’oli de cuina usat en sabó per a la roba

El 14 de desembre els alumnes de 1r de Batxillerat van assistir a una activitat “taller de reciclatge d’oli de cuina usat en sabó per a la roba”. L’objectiu fou conèixer com reutilitzar l’oli d’ús domèstic i com té lloc la reacció química que permet… Llegeix més»

Més literatura a Ràdio ASF!

Una vegada més, la Biblioteca Agustí Serra i Fontanet (ASF) i la Ràdio ASF s’uneixen per delectar-nos amb la Literatura. L’alumna  Yassmine El  Krati, de 1r Batxillerat, llegeix un fragment de la novel·la “Jardí vora el mar“, de Mercè Rodoreda, una autora que posa la… Llegeix més»

Yanelis Corporan (1r CFGM Gestió administrativa), guardonada amb els Premis Extraordinaris PFI 2022-23

Yanelis Corporan Itarte, estudiant de 1r CFGM Gestió administrativa, ha estat distingida amb els Premis Extraordinaris dels Programes de Formació i Inserció (PFI) corresponent al curs 2022-2023 en la família professional d’Administració i gestió. Aquests premis,… Llegeix més»