Guanyadores punts de llibre de Sant Jordi 2023 i 2024

Des del departament d’arts gràfiques s’ha convocat un any més el concurs de punts de llibre de sant Jordi per l’alumnat de 1r CFGM de preimpressió digital (matí i tarda). Enguany, les guanyadores han estat les alumnes Valentina Chaves (en la categoria de punts de llibre digitals) i Alèxia Antona Sevilla (en la categoria de punts de llibre fets a mà, dibuixats).

Els seus punts de llibre han estat impresos i repartits entre el professorat i el personal PAS del centre. També s’ha imprès i repartit el punt de llibre guanyador de sant Jordi 2023, de l’alumna actualment a 2n de preimpressió digital, Candela AgustinaTaborda.

Enhorabona a les guanyadores i també a la resta de l’alumnat participant per la gran qualitat general dels punts de llibre presentats.