ApS Xarxa Òmnia

El projecte APS Xarxa Òmnia es fa des del curs 2018-2019 en col·laboració amb el Punt Òmnia Can Jofresa ubicat al Casal Cívic Can Jofresa. És una de les opcions de Servei Comunitari a la que pot optar l’alumnat que cursa 4t d’ESO i que està lligat amb l’optativa d’Informàtica.

L’objectiu d’aquest projecte és el treball comunitari i la sensibilització social dels joves estudiants amb diferents sectors poblacionals, així com un apropament per fomentar el treball en xarxa amb diferents entitats. L’alumnat treballa amb dos grups d’usuaris de l’Òmnia Can Jofresa: el grup de dones (projecte Sefora) i  amb un grup d’adults (gent gran). És en aquest segon grup on els joves fan un recolzament amb programes digitals, per exemple el de disseny en 3D per després fer la creació de la seva pròpia peça. Amb el grup de dones es tracten temes més de caire social i del barri.

Edició Maig 2020