Visita tècnica de l’alumnat de CFGS ICT a Televisió Espanyola a Catalunya

El dijous 9 de gener, l’alumnat de primer curs del CFGS d’Il·luminació, Captació i Tractament de la Imatge de l’Institut Santa Eulàlia de Terrassa ha realitzat una visita a les instal·lacions dels Estudis de RTVE a Sant Cugat del Vallès, acompanyats dels professors Carolina Tebé i Joan Ripollès.

L’il·luminador José Manuel Nogales mostra als estudiants el funcionament del Control de realització d’Informatius.

La visita ha començat pel Museu que reuneix equipaments d’enregistarment, edició i postproducció de tota la història de Televisió Espanyola a Catalunya. Guiat pel Tècnic d’il·luminació José Manuel Nogales, l’alumnat ha visitat els platós on es realitzen programes com l’Informatiu, Saber y Ganar, Cachitos de hierro y cromo, La Hora Musa, Aquí parlem o Los Lunis, entre d’altres. Han comprovat, de primera mà, el funcionament dels controls de realització, imatge, so i il·luminació, enllestint la visita l’Estudi del canal Teledeporte, en el qual s’estava preparant l’emissió de l’espai Objetivo Tokio, centrat en la preparació dels esportistes espanyols que aspiren a competir en els Jocs Olímpics d’enguany.

L’Institut santa Eulàlia manté des de fa anys una estreta relació amb l’Ens Públic. Estudiants del Departament d’Imatge i So han dut a terme la seva Formació en Centres de Treball a les seves instal·lacions, i fins i tot han continuant la seva vida laboral a les seves instal·lacions.