El centre rep la visita de dos professors del Helsinki Vocational College and Adult Institute per veure el funcionament de les instal·lacions fotovoltaiques fetes per l’alumnat del cicle de GS d’Energies Renovables, que s’ha convertit en referència al Vallès Occidental.
A finals de curs, el centre de Helsinki es va interessar en fer un job-shadowing amb 2 dels seus professors certificats en instal·lacions fotovoltaiques. El job-shadowing és una de les accions incloses al programa Erasmus+ que consisteix en la visita de professors i professores a centres de diferents països de l’Unió Europea.
Van i Adil, els dos professors visitants, han pogut visitar també les empreses amb les que l’Institut Santa Eulàlia té convenis de col·laboració com son Circutor o Fontgas. Seguidament han assistir a un workshop sobre panells solars a les instal·lacions del centre, on l’alumnat ha pogut explicar com són les classes i la manera d’aprendre l’ofici en l’àmbit de les energies renovables.
Un dels objectius d’aquestes visites és la transferència de coneixement entre el professorat i, per una altra banda, establir sinergies entre els dos centres per oferir al nostre alumnat la possibilitat de realitzar pràctiques a empreses de Finlàndia o portar alumnes finlandesos a realitzar pràctiques a Terrassa.
El sistema educatiu finlandès és un dels més prestigiosos del món, on la formació professional (coneguda allà com Vocational Studies) també té un pes molt important. Concretament, el Helsinki Vocational College and Adult Institute té prop de 18000 alumnes i més de 1000 professors i treballadors, repartits en 5 campus diferents segons les especialitats impartides i 18 localitzacions a tota la ciutat de Helsinki.
- L’Institut
- On som i com arribar-hi
- Instal·lacions
- Història
- Organigrama curs 2023/24
- Missió, visió i valors
- Projecte Educatiu
- Projecte Lingüístic
- Estratègia digital de centre
- Pla per la igualtat de gènere
- Política de Qualitat
- Normes i funcionament
- Calendari del curs
- Llibres de text CURS 2023-24 (ESO/Batxillerat)
- Procediment d’emergència
- Consell escolar
- Tutories DUAL i FCT (Pràctiques d’empresa)
- Tutors/es Cicles formatius
- Hemeroteca
- Reserva de la Sala polivalent
- Bústia de suggeriments
- Oferta formativa
- Serveis i projectes
- Avaluació diagnòstica – GM
- Escola i empresa
- Acredita’t (servei extern gencat.cat)
- Economia Social, Solidària i cooperativa
- Erasmus
- Aula Tecnològica ATECA (NextGenerationEU)
- TIC i Serveis digitals
- Projecte EduCAT
- Integrador/a social
- Servei Comunitari
- Aula d’Acollida
- Projecte Emocional.reg (ESO)
- Tutoria d’acompanyament
- Mediació escolar
- Projecte #Aquíproubullying i l’equip de GUAITES
- ImpulsFP
- Ràdio STA Eulàlia
- Música Viva – Casa de la Música
- Patrimoni arquitectònic en 360º
- Secretaria
- Qualitat i Millora
- Inici Activitats
- Visita del Helsinki Vocational College and Adult Institute per realitzar job-shadowing
Nodes
-
Active fa 1 any, 8 mesos
-
Active fa 4 anys, 10 mesos
-
Active fa 5 anys, 5 mesos
-
Active fa 5 anys, 12 mesos
-
Active fa 6 anys, 3 mesos
-
Active fa 6 anys, 3 mesos
-
Active fa 6 anys, 3 mesos
-
Active fa 6 anys, 4 mesos
-
Active fa 6 anys, 5 mesos
-
Active fa 6 anys, 5 mesos
-
Active fa 6 anys, 5 mesos
-
Active fa 6 anys, 5 mesos
-
Active fa 9 anys, 7 mesos
-
Active fa 9 anys, 7 mesos
-
Active fa 9 anys, 7 mesos
-
Active fa 9 anys, 7 mesos
Etiquetes
25N
ABP
aprenentatge intergeneracional
aps
Aula d'acollida
auladacollida
cicles
cinema
CMIAT
condicionament físic
cooperativisme
economia
economia circular
economia social
electric
energies renovables
erasmus
erasmusplus
eso
esport
esqui
Feminisme
film
fisicoesportives
fotografia
Fotovoltaica
fp
imatge i so
Innovafp
Masella
Matemàtiques
mecatrònica industrial
mobilitat
música
neu
projecte radiofònic
projectes
rescat de records
ràdio
Sant Jordi
servei comunitari
Teatre
televisió
unesco
violència
Arxius
- maig 2024
- abril 2024
- març 2024
- febrer 2024
- gener 2024
- desembre 2023
- novembre 2023
- octubre 2023
- setembre 2023
- agost 2023
- juliol 2023
- juny 2023
- maig 2023
- abril 2023
- març 2023
- febrer 2023
- gener 2023
- desembre 2022
- novembre 2022
- octubre 2022
- setembre 2022
- juny 2022
- maig 2022
- abril 2022
- març 2022
- febrer 2022
- gener 2022
- desembre 2021
- novembre 2021
- octubre 2021
- setembre 2021
- agost 2021
- juliol 2021
- juny 2021
- maig 2021
- abril 2021
- març 2021
- febrer 2021
- gener 2021
- desembre 2020
- novembre 2020
- setembre 2020
- juny 2020
- maig 2020
- abril 2020
- març 2020
- febrer 2020
- gener 2020
- desembre 2019
- novembre 2019
- octubre 2019
- setembre 2019
- juny 2019
- maig 2019
- abril 2019
- març 2019
- febrer 2019
- gener 2019
- desembre 2018
- novembre 2018
- octubre 2018
- setembre 2018
- juliol 2018
- juny 2018
- maig 2018
- abril 2018
- març 2018
- febrer 2018
- gener 2018
- desembre 2017
- juny 2017
- maig 2017
- abril 2017
- setembre 2014
Comentaris recents