Visita al Festival de Cinema de Sitges amb FP d’imatge i so

Un any més, diversos grups d’imatge i so han visitat el festival de cinema de Sitges per veure diferents projeccions, principalment de cinema de terror o fantàstic. Allà han pogut veure com és un festival de cinema de gran repercussió internacional i tastar cinema no tan comercial però de gran qualitat. Concretament, el grup del cicle superior ICT van veure Mimì – Prince of Darkness de Brando de Sica. Després de veure la pel·lícula, van visitar el passatge de terror creat per alumnat d’FP, #rodatgemaleït, que va convertir el Centre Cultural Miramar en un autèntic rodatge de por. En aquesta iniciativa del Departament d’Educació van participar uns 1000 alumnes de 45 cicles diferents d’FP. El nostre centre va participar en l’edició anterior amb la gravació del making off de tot el projecte i amb la gravació de reportatges del festival.