Ràdio Rubí es fa ressò de la Mostra Audiovisual “Los Crispi Awards”

En aquest enllaç podeu escoltar l’entrevista que Ràdio Rubí a realitzat a Yago Fernández, alumne de segon curs del cicle de Producció d’audiovisuals i espectacles de l’Institut Santa Eulàlia. Yago és un dels estudiants responsable d¡organitzar la Mostra dels audiovisuals que ha realitzat l’alumnat dels diferents cicles d’Imatge i So enguany.

Estudiants de producció organitzen l’acte, mentre que estudiants de segon curs del cicle de Realització han cintribuït a fer el màster digital de projecció; tots ells supervisats pel professorat del nostre institut.

La Mostra es durà a terme el proper dimerts 30 de maig en la sala gran el Cinema Catalunya de Terrassa i, on es projectaran produccions dels ciles de Realització, Producció, Il·luminació i Vídeo Discjòquei i so. Una bona manera de celebrar el final del curs acadèmic.