Mostra Virtual dels Treballs de síntesi d’IMATGE I SO

Arriba el final de curs i és el moment on podem gaudir dels treballs de Síntesi dels alumnes dels diferents cicles d’IMATGE I SO del nostre Institut Santa Eulàlia. Treballs que han fet amb molt esforç i on els permetia culminar la integració dels continguts impartits al llarg del cicle. És en aquest crèdit on es globalitza i interrelaciona i, si escau, completa, aquells continguts susceptibles de mostrar el grau d’assoliment dels objectius generals, al final del cicle formatiu. Et volem convidar a la visualització de tots els projectes finals de síntesis i per aquest motiu s’ha creat una web que recull tots els treballs en un mateix espai.

Ara mateix, ja pots gaudir del primer vídeo penjat en aquesta web Lost Souls creat pels nostres alumnes del Cicle Formatiu de Grau Mig de Vídeo, discjòquei i so.

click aquí: Treballs de síntesis