L’alumnat de CFGS Produccció celebren el dia Mundial de la Ràdio

Aquest dimarts 14 de febrer, l’alumnat de segon curs del CF de Producció audiovisual i espectacles ha celebrat de maners molt especial el Dia MUndial de la Ràdio, participant com a públic actiu del programa radiofònic Connectats  emès per Ràdio Sant Cugat en col·laboració amb la xarxa de ràdios locals.

En el marc del Mòdul 3 (Gestió de projectes de televisió i ràdio), l’alumnat va assistir com a públic participant a l’emissió en directe d’aquest programa magazine des de La Casa de la Cultura de San Cugat del Vallés.

Alguns alumnes i la professora del Mòdul van poder explicar el seu vincle amb aquest mitjà de comunicació i tothom va poder contemplar amb interès l’aplicació de la innovadora tecnologia Quàntum a les emissions de ràdio. L’espai va fer un repàs a la història de la ràdio, centrant-se molt especialment en la important aportació que les dones radiofonistes.

Aquesta sortida ha estat de gran utilitat, ja que els alumnes de segon curs del cicle de producció estan preparant el seu propi magazine de ràdio que emetran a la fi d’aquest mateix mes.

Aquí podeu escoltar el programa emès el 14 de febrer.