Participem en la Jornada d’Intercooperació Educativa

El nostre institut ha participat avui en la Jornada d’Intercooperació Educativa dins de la Terrassa Cooperativa.

Els objectius d’aquesta jornada han estat exposar experiències d’aula relacionades amb la Economia Social i Solidària i l’Economia del Bé Comú, fer-ne difusió en el món educatiu, i promoure la inclusió de més centres al Conveni Xarxa Escoles per l’Economia Social, Solidària i Cooperativa a Terrassa i al Vallès. També s’han volgut donar a conèixer recursos i eines pel professorat desenvolupades durant 2020.

Per part del nostre institut el Pablo Moliner ha realitzat una presentació titulada “Empresa cooperativa a l’aula dins del 2n de CFGM de Gestió Administrativa (AG10)”.

Des de l’Institut Santa Eulàlia col·laborem en el Conveni Xarxa Escoles per a l’impuls de l’Economia Social i Solidària i Cooperativa, conveni que tenim signat amb l’Ajuntament de Terrassa, l’Institut Montserrat Roig i l’Escola Vedruna.