Alumnat d’imatge i so participa al LAVS’23 gràcies al programa InnovaFP

Quatre alumnes del nostre centre van viure una primera experiència professional basada en la innovació a finals del mes d’abril en el marc del Festival LAVS’23. En concret, es va poder presentar davant el públic la instal·lació interactiva a partir de fotografies fotoquímiques “La Huella” d’Alex Bernadas i Alejandro Pacho. Aquesta reflexiona sobre les petjades que deixa l’activitat humana en la natura i el desequilibri que això suposa.

Dj Hollow (Miquel Llamas i Aroa López) van impressionar als assistents el dia 22 amb una sessió audiovisual de música urbana molt radical que contrastava amb les visuals i el disseny d’il·luminació.

El Festival LAVS’23 va tenir lloc dels dies 21 a 30 d’abril a l’antiga Presó de Mataró.