Alumnat del GS Animació socioesportiva realitza el seu projecte a Munich

L’alumnat de cicles formatius de 2n curs de grau superior d’animació socioesportiva de l’Institut Santa Eulàlia ha estat aquesta setmana a Munich per tal de completar el mòdul professional del projecte.

Es tracta d’un projecte que es va realitzant els últims cursos on l’alumnat treballa diferents aspectes culturals, socials i esportius. A més de la pràctica de la llengua anglesa, tant a les visites guiades com a les activitats pròpies.

Durant la setmana l’alumnat ha visitat llocs emblemàtics de la ciutat i gaudit d’experiències com:
El centre històric
El complex esportiu de l’Olympiapark on es van realitzar els JJOO de 1972
L’estadi i museu del Bayern de Munich partit d’eurolliga de bàsquet del Bayern de Munich
El museu de la BMW
El camp de concentració de Dachau.

D’altra banda, s’han organitzat diferents activitats vinculades al projecte i al mòdul professional de turística, on prèviament l’alumnat havia preparat i ha portat a terme al Jardí Anglès de Munich