Terrassa Cooperativa, la cita anual amb el cooperativisme i l’Economia Social i Solidària

Enguany el nostre alumnat torna a participar dels actes de la Terrassa Cooperativa, la cita anual de la ciutat de Terrassa amb el cooperativisme i l’Economia Social i Solidària.

Així doncs el nostre alumnat de 1r Batxillerat i 2n CFGM de Gestió Administrativa ha participat d’un SCAPE ROOM VIRTUAL amb l’objectiu d’introduir i aprofundir en els conceptes bàsics d’ESS i el cooperativisme, com l’assemblearisme, el model productiu i l’agroecologia, el model de cures o el model de consum de proximitat per tal de comprendre el moviment cooperatiu com una alternativa real al model de gestió econòmica avui encara dominant.

L’alumnat ha gaudit d’una bona estona descifrant diversos reptes que es plantejaven i sobretot ha treballat de manera cooperativa.

Al llarg del mes seguirem participant dels diversos actes previstos dins de la Terrassa Cooperativa 2022.