Signatura del conveni per la formació d’economia social, solidària i cooperativa

El passat dia 6 de Març el nostre institut juntament amb l’INS Montserrat Roig, la Xarxa d’Economia Solidària de Terrassa (XES), la Cooperativa Doble Via SCCL(Ateneu Cooperatiu del Vallès Occidental) i l’Ajuntament de Terrassa, hem signat un conveni de col·laboració pioner amb l’objectiu de fomentar el coneixement i la promoció de l’economia social, solidària i cooperativa entre el nostre alumnat.

Partim de la base que des dels nostres plans d’Estudis dels nostres Instituts es contemplen matèries o mòduls professionals molt relacionats amb l’economia, però amb molt poc aprofundiment a la vessant Social, Solidària i Cooperativa. Fruit d’això volem generar un projecte que impulsi, fomenti i divulgui aquest tipus d’economia des de la vessant pedagògica.

Aquest  projecte resta obert a noves incorporacions  de centres escolars de Terrassa que disposin d’estructures pròpies, de plataformes estables de treball, i que comparteixin l’objectiu ,  per impulsar, fomentar i divulgar l’Economia Social, Solidària i Cooperativa des de la vessant pedagògica.