Èxit de participació d’Imatge i so al Filmets Campus Badalona

Tot l’alumnat dels cicles superiors d’Imatge i so ha assistit a la jornada Filmets Campus del Festival de Curtmetratges FILMETS de Badalona d’enguany, on s’ha concedit el guardó Venus d’Honor a l’actriu internacional Assumpta Serna. L’acte es va celebrar al Teatre Zorrilla de Badalona el passat dilluns 25 d’octubre a la tarda. L’Institut Santa Eulàlia participava amb la projecció del treball de Síntesi fet pels alumnes de Realització de Projectes d’Audiovisuals i Espectacles del curs passat, que ha estat rebut amb una gran ovació per part del públic, majoritàriament estudiants d’escoles de cinema i audiovisuals de Catalunya. A més de pedagògica, ha estat una activitat molt lúdica i festiva: a la sortida, els i les estudiants es van poder fotografiar al photocall del festival i gaudir de la presència de l’Assumpta Serna, que va dedicar part de la tarda a xerrar de forma distesa amb el públic assistent.