Erasmus: mobilitat a Lisboa

Durant el passat mes de juny vaig realitzar una mobilitat de quatre dies a Lisboa per fer un job shadowing o observació a l’EPAD, Escola Profissional de Artes, Tecnologies e Desporto. Una escola de formació professional on s’imparteixen estudis de fotografia i audiovisual entre d’altres especialitats. Allà el professor Paulo Porfirio em va permetre assistir a les classes d’audiovisual i fotografia i apropar-me a d’altres mètodes pedagògics així com intercanviar experiències com a docents. A més a més vaig visitar l’empresa Real Ficçao una empresa de producció i realització de documentals de cinema on a través de l’EPAD havien enviat a fer pràctiques a una alumna del nostre centre.  I per últim vaig tenir la possibilitat de visitar Lisboa i de submergir-me a la rica cultura lusitana.

Carmen Jiménez, professora d’imatge i so.

2016_01_lisboa2 2016_01_lisboa4

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *