2a. Setmana del Cinema a Terrassa

Del 24 al 30 d’octubre es celebra la “2a. Setmana del Cinema a Terrassa” amb motiu del “Dia Mundial del Patrimoni Audiovisual”.

Podeu consultar el programa de la setmana que tindrà 6 dies de projeccions al Cinema Catalunya i una visita al Parc Audiovisual, on es pretén explicar la realitat del que és Terrassa en l’aspecte cinematogràfic i audiovisual, des del passat fins el present i en certa manera el futur.

En aquest sentit, especial atenció a la sessió del dilluns 28 d’octubre, a les 19,30 h., a la sala 1 del Cinema Catalunya, dedicada a projectar curtmetratges realitzats a escoles, instituts i centres educatius diversos i també els curtmetratges que van ser premiats a la 1a. edició del “TRS, fem cinema!” el passat mes de maig.

Veurem curtmetratges de l’Escola El cim. els Instituts Montserrat Roig, Terrassa i Santa Eulàlia i del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia de l’UPF, apart dels premiats al “TRS, fem cinema” que són de les escoles L’avet, Cultura Pràctica, Isaac Peral, Font de l’Alba i dels instituts Ègara, Terrassa i Mont perdut.

Programa: 7mana cinema 2019