1a Trobada d’alumnes pel foment de l’Economia Social i Solidària a les aules

El passat dia 15 de Maig diversos alumnes de 3r ESO, 1r Batxillerat i 1r de Cicle Formatiu de Gestió Administrativa van participar en aquesta trobada.

Fruit del recent conveni signat amb l’INS Montserrat Roig i l’Ajuntament de Terrassa, per a la promoció a les aules de l’Economia Social, Solidària i Cooperativa,  es va proposar realitzar una jornada formativa a l’Auditori de Terrassa amb més de 300 alumnes participants.

L’acte, va començar amb l’explicació del professor Pablo Moliner sobre el projecte “ESCOLES”(Economia Social, Solidària i Cooperativa  a les escoles), seguidament el professor Toni Miró de l’INS Montserrat Roig va aprofundir en les diverses economies alternatives existents a dia d’avuí i s’ha acabat l’acte assistint a la xerrada de les companyes de l’Escola Vedruna de Terrassa, que van parlar sobre la Iniciativa Legislativa Popular que han presentat al Parlament de Catalunya, per tal de transformar en llei l’etiquetatge ètic dels productes. Des d’aquí us animem a signar properament al nostre institut, per tal d’arribar a les 50.000 signatures necessàries.