XERRADA DEL PROGRAMA ESCOLA I EMPRESA

Dins el programa Escola i Empresa de la fundació FemCAT, aquest dilluns 4 de desembre els alumnes del CFGS de màrqueting i publicitat han rebut la visita d’en Jordi Tarragona. És columnista habitual de diaris com Expansión i autor de diversos llibres com “Empresa familiar con humor”. Avui ens ha obsequiat amb aquest llibre al finalitzar la seva ponència.
Jordi Tarragona va ser Conseller Delegat de l’empresa familiar EXPOMOBI i ha compartit amb tots nosaltres la seva trajectòria a l’empresa del 1987 al 2013 quan es va presentar concurs de creditors. En una xerrada molt interactiva, hem comentat qui són els perjudicats i els beneficiats en la història de les companyies, els grups d’interès i l’economia en general, hem revisat les habilitats i les qualitats de l’empresari/ària i hem arribat a la conclusió que el més important a les empreses són les persones que en formen part.
Ha estat una xerrada molt enriquidora que ha apropat a l’alumnat del CFGS al món real de les empreses que ens envolten.