Programa Escola i Empresa

Dins el programa Escola i Empresa de la fundació FemCAT, el 24 de gener els alumnes de 1r i 2n curs del CFGM d’activitats comercials han rebut la visita d’en Joaquim Sas, gerent de l’empresa SAS Prefabricats de formigó, fabricant de productes dirigits al sector de la construcció i la jardineria. Joaquim Sas ha compartit amb tots nosaltres la seva trajectòria a l’empresa on ha ocupat diversos càrrecs en tota la seva trajectòria. Hem compartit les principals característiques de la figura de l’emprenedor. Els alumnes han pogut explicar a l’empresari alguns dels projectes que han posat en marxa a l’aula i han rebut alguns consells que els permetrà reorientar els seus treballs. Ha estat una xerrada molt enriquidora que ha apropat a l’alumnat del CFGM al món real de les empreses que ens envolten.