Conferència de l’escriptora Maite Carranza

Conferència de l’escriptora: MAITE CARRANZA

Premi Nacional de Literatura infantil i juvenil 2011

Aquest dilluns, 8 d’abril a les 9:00, l’Aula Josep Gras ha acollit la conferència a càrrec de l’autora Maite Carranza sobre l’obra Una bala para el recuerdo. L’acte ha estat una oportunitat única per conèixer una visió personal del seu procés creatiu.

Maite Carranza ha estat guardonada amb prestigiosos premis literaris, com ara, el Premi
Nacional de literatura infantil i juvenil amb Paraules emmetzinades, o el premi de la Crítica Serra d’Or, amb l’obra Ostres tu, quin cacau!

Amb la lectura del llibre Una bala para el recuerdo, una història basada en fets reals, els
alumnes de 3r ESO han gaudit de la narració d’un viatge que acaba en un retrobament i que
genera en el seu protagonista la incertesa i la por que provoca qualsevol guerra.
La premiada escriptora ha convidat els seus assistents a aprofundir, d’una manera distesa i
profitosa, en el seu univers literari i, en acabar, ha tingut l’amabilitat d’atendre els alumnes i signar dedicatòries.
Moltes gràcies!