GRAN ÈXIT DEL FESTIVAL TEATRAL SOLIDARI

Agraïm al Xavi Barrullas que ens hagi fet arribar aquestes fantàstiques fotografies.

Consulta aquí.

El dia 14 de desembre al Celler vam dur a terme el nostre tradicional festival teatral solidari per La Marató de TV3, enguany dedicada a la salut cardiovascular.

Vam poder gaudir de dues representacions diferents a càrrec dels nostres alumnes d’Arts Escèniques de 4t d’ESO i de Creació literària i escènica de 1r de Batxillerat.

Volem agrair a tots els alumnes tot el seu esforç i dedicació, i també a tot el professorat que va ajudar a fer-nos passar una bona estona, en especial a la Puri Lobato, la Carmen Silva i el Marc Seguí. També volem donar les gràcies a l’Ajuntament de Vila-seca per fer possible que la representació es fes al Celler.

Moltes Felicitats a tots!!!