GRADUACIONS DEL RAMON BARBAT

Ahir dissabte 10 de juny va ser un dels dies més emotius d’aquest curs: el de la graduació dels nostres alumnes de 4t d’ESO, Cicle Bàsic, Cicles Mitjans i Batxillerat. Vam poder gaudir d’una tarda excepcional al celler de Vila-seca, on tots vam tenir ocasió de reconèixer tot l’esforç que el nostre alumnat ha fet durant aquests últims anys. Acompanyats per la Regidora Manuela Moya i pel Sr. Pere Segura, Alcalde de Vila-seca, es van lliurar les orles i també els millors expedients acadèmics en el cas de 2n de Batxillerat; cal posar en relleu que enguany hi ha hagut més expedients excel·lents que mai, fins i tot un expedient amb un 10 rodó!

També vam poder gaudir de moments musicals, vídeos de record, i parlaments d’allò més colpidors i commovedors. Els actes van ser conduïts de forma magistral per part de l’alumnat d’arts escèniques i també d’uns presentadors excepcionals de 2n de Batxillerat. Tots els equips docents d’aquests grups van esmerar-se per organitzar la graduació del seu alumnat, i ahir van poder rebre també el reconeixement a la seva tasca per part dels alumnes.

MOLTES FELICITATS A TOTS!!! US DESITGEM EL MILLOR!!

Fotografies de la Graduació de 4t d’ESO aquí

Fotografies de la Graduació de 4t d’ESO del Xavi Barrullas. Moltes gràcies. Aquí.

Fotografies de la Graduació de CFGB, CFGM i BAT aquí

També podeu visualitzar tots els vídeos records: