APARADORS DELS CICLES CFGB I CFGM COMERÇ

Els alumnes del CFGB en el mòdul de reposició en el punt de venta i del CFGM en el mòdul de dinamització del punt de venda realitzen activitats d’animació del establiment comercial aplicant diferents tècniques de merchandising.

D’entre les diferents tècniques de merchandising que treballen, tenen l’aparadorisme. L’aparador és la carta de presentació als clients del producte. És un element de comunicació i un factor clau per a l’atracció de la clientela. I per tan s’han d’organitzar les tasques a fer amb anticipació.

Els alumnes treballen amb els diferents elements del aparador: cartells, displays, maniquís, accessoris. Van canviant la temàtica del aparador seguint un cronograma que es marquen a principi de curs.

I sempre treballen tenint en compte les regles d’or apreses:

1. Menys és més
2. Unitat
3. Visibilitat
4. Neteja
5. Originalitat

Fins ara, s’han treballat les temàtiques Nadal i Carnaval i seguiran presentant propostes al llarg del curs.

Us deixem un recull de fotografies que recullen la feina feta fins ara.

SARA CABOT